رسانه‎ها آدرس غلط ندهند؛ مدیران در فکر خنثی‌سازی توطئه دشمانند

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پی انتشار گزارشی با عنوان «پالس منفی هندی‌ها»در روزنامه وطن امروز، توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد: در روزهای اخیر که دشمنان کشور مشغول توطئه‌های جدید علیه منافع ملی هستند برخی رسانه‌ها سعی دارند با دادن آدرس غلط، مقصران جنگ اقتصادی علیه کشور را در درون دولت جست‌وجو کنند.

به گزارش شانا، در توضیحات اداره کل روابط عمومی وزارت نفت آمده است: روزنامه وطن امروز در گزارش شنبه 12 خردادماه خود و به استناد یک خبر بدون منبع مشخص در خبرگزاری رویترز مدعی عقب‌نشینی و خروج شرکت‌های آسیایی از جمله بانک‌ها و پالایشگاه‌های هندی از صنعت نفت ایران شد و با کنار هم قراردادن موضوع سفر اخیر وزیر امور خارجه به هند؛ به منظور بهبود مناسبات تجاری دو کشور و در پی آن اظهار امیدواری وزیر نفت از نتایج این سفر، طوری نتیجه گرفته و آدرس غلط داده است که گویا مقصر پا پس کشیدن شرکای تجاری کشور اعم از غربی و شرقی، دولت یا وزارت نفت است.

در روزهای اخیر که دشمنان کشور مشغول توطئه‌های جدید و خبیثانه‌ای علیه منافع ملی هستند، برخی رسانه‌ها سعی دارند با دادن آدرس غلط، مقصران جنگ اقتصادی علیه کشور را در درون دولت جست‌و‌جو کنند. این در حالی است که مدیران خدوم نظام جمهوری اسلامی در دولت و وزارت نفت با اتکا به پشتیبانی ملت و رهبری معظم، با استفاده از همه ابزارهای دیپلماسی و اقتصادی در تلاش برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان هستند.

بدیهی است چنانچه بخواهیم با منطق این رسانه‌ها پیش برویم و دنبال مقصر و معرفی آن بگردیم، سهم دولت و وزارت نفت اگر به مراتب کمتر از حامیان این رسانه‌ها نباشد، بیشتر نخواهد بود. پس بهتر است در این شرایط خطیر و حساس به گونه‌ای عمل نکنیم که انسجام داخلی مخدوش شود.

کد خبر 283592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =