برگزاری تورهای روان‌شناسی برای پیشگیری از مشکلات رفتاری

رئیس روابط‌کار و مددکاری اجتماعی شرکت ملی نفت ایران از برنامه‌ریزی برای برگزاری تورهای روان‌شناسی و مشاوره‌ای برای همکاران شاغل در مناطق عملیاتی و خانواده‌های آنان با هدف آگاه کردن و رفع مشکلات احتمالی و پیشگیری از معضلات رفتاری در خانواده‌ها خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی، جلال چاووشی‌فر در جلسه هم‌اندیشی روابط‌کار و مددکاری اجتماعی به میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به فرآیندهای مددکاری اجتماعی و تسهیل وام‌های ضروری گفت: همه توان خود را برای بهبود و تسهیل فرآیندهای مربوط به درخواست وام‌های ضروری، مصوبه هیئت مدیره، بلاعوض و مسکن به کار گرفته‌ایم.

براساس این گزارش، سامانه الکترونیکی ثبت درخواست مددکاری اجتماعی کارکنان صنعت نفت هم‌اکنون فعالیت فراگیر و گسترده‌ای دارد؛ همچنین آموزش نیروهای این واحد به منظور رسیدگی به درخواست‌های مددجویان، تسریع فرآیند بررسی پرونده‌ها و دقت در تصمیم‌گیری از ضرورت‌هاست.

همچنین ناصر شریفات، رئیس روابط‌کار و مددکاری اجتماعی شرکت نفت مناطق مرکزی بر ضرورت تعامل، ارتباطات مستمر و برنامه‌های آموزشی برای کارکنان مددکاری اجتماعی در سطوح ستادی و عملیاتی تاکید کرد و آن را گام موثری برای رفع مشکلات احتمالی سامانه دانست.

در این نشست رئیس و کارشناسان روابط کار و مددکاری اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، رؤسا و کارشناسان اداره روابط کار و مددکاری اجتماعی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب حضور داشتند.

کد خبر 283603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =