استفاده از ابزارهای روزآمد در توزیع فرآورده‌های نفتی کشور

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به منظور توسعه خدمات الکترونیکی، بهره‌گیری از ابزارهای مدرن در چرخه توزیع سوخت کشور را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش شانا، به منظور چابک‌سازی در ماموریت‌ها و به منظور توسعه خدمات دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات مکانیزه به مشتریان و ذی‌نفعان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ابزارهای مدرن بهره‌گیری خواهد کرد.

توزیع و تخصیص فرآورده با اپ‌های موبایلی

یکی از این اقدام‌ها، افزون بر راه‌اندازی و توسعه اپلیکیشن جایگاه‌یاب این شرکت، بهره‌برداری از اپلیکیشن‌های موبایل برای ثبت اطلاع‌رسانی تخصیص فرآورده است که به این منظور طراحی و پیاده‌سازی امکان مشاهده درخواست‌های ثبت شده در سامانه تجارت آسان از طریق اپلیکیشن موبایلی آغاز شده است.

با طراحی و به کارگیری این اپلیکیشن و با بهره‌گیری از توان علمی و ظرفیت‌های فنی شرکت‌های داخلی، مشاهده میزان سوخت تایید شده درخواست‌های متقاضیان از طریق حساب کاربری، ثبت‌نام متقاضیان سوخت پس از احراز هویت سیستمی، اطلاع‌رسانی و دریافت دستورعمل‌ها، امکان ثبت درخواست سوخت و ثبت کاربردهای زیرمجموعه‌ها ممکن خواهد شد.

طراحی و پیاده‌سازی نقشه مسیرهای حمل فرآورده‌های نفتی

این شرکت همچنین باتوجه به گستردگی نقشه حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور و به منظور تسهیل این مهم، طراحی مسیرهای حمل فرآورده‌های نفتی و اجرای طرح توپوگرافی مسیرهای حمل را در دست اقدام دارد که اجرای آن با استفاده از امکانات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به منظور دسترسی به اطلاعات GIS در پروژه مسیریابی صورت می پذیرد و قرارداد آن به زودی نهایی و منعقد خواهد شد.

کد خبر 283865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =