تعیین چشم‌انداز سبب موفقیت سازمان می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز، برنامه‌ریزی صحیح را از عوامل موفقیت هر سازمانی دانست و گفت: تعیین چشم‌انداز سبب رشد و توسعه سازمان و کسب موفقیت می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، حمیدرضا عراقی با بیان این‌که تعیین چشم‌انداز، داشتن امید و برنامه‌ریزی برای رشد و توسعه، ویژگی‌های یک جامعه موفق است، گفت: سازمان‌ها و کشورهایی موفق و پایدار هستند که برای رشد و توسعه خود امید، برنامه‌ریزی و هدف داشته باشند.

وی، یکی از دلایل مهم عدم موفقیت و رشد کشورها، سازمان‌ها و افراد را نداشتن چشم‌انداز برشمرد و اظهار کرد: وقتی فردی به روزمرگی بیفتد و هیچ هدفی نداشته باشد، ناموفق خواهد بود و از بین می‌رود، بنابراین سازمان‌هایی که فقط کارهای جاری و روزمره را انجام می‌دهند و هیچ هدف، برنامه و چشم‌اندازی برای رشد و پویایی خود ندارند، ناموفق خواهند بود.

معاون وزیر نفت در امور گاز درباره ویژگی‌های یک سازمان موفق تصریح کرد: یک سازمان موفق پس از تعیین چشم‌انداز و هدف، باید برای رسیدن به آن، همه ظرفیت‌های وجودی خویش را به کار گیرد، تلاش کند و سختی‌های مسیر را تحمل کند تا موفق شود، ضمن آن که در این مسیر، حتی اگر به همه اهداف خود نرسد نیز باز هم نتایج بسیار خوبی کسب می‌کند که این موضوع سبب خوشحالی سازمان یا فرد می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: از خودگذشتگی، جوانمردی، بخشش و احترام به دیگران، انجام درست کارها و وفای به‌عهد و پیمان، سبب حل بسیاری از مشکلات در یک سازمان موفق خواهد بود.

کد خبر 283986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =