عسلویه می‌تواند قطب گردشگری صنعتی شود

استاندار بوشهر گفت: رضایت مردم از صنعت نفت مورد توجه ماست، عسلویه برای مردم نامی آشناست و این منطقه می‌تواند به قطب گردشگری صنعتی بدل شود.

به گزارش خبرنگار شانا، رضا نوروززاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی که امروز (سه‌شنبه، 16 مردادماه) به منظور بازدید از طرح‌های منطقه ویژه عسلویه به این شهر سفر کرده است، در جلسه‌ای که با حضور استاندار بوشهر برگزار شد، گفت: از نظر ما استانداری، نماینده عالی دولت در هر منطقه است و فعالیت‌های بودجه‌ای در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با نظارت این نهاد انجام می‌شود.

وی به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی اشاره کرد و افزود: ما در این حوزه نقش ذی‌حساب وزارت امور اقتصادی و دارایی را خواهیم داشت.

عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر نیز در این جلسه عنوان کرد: اولویت‌ها در بخش مسئولیت‌های اجتماعی باید تعیین شود.

وی با اشاره به این که منابع در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی باید به استانداری ارجاع شود، گفت: رضایت مردم از صنعت نفت باید تحقق یابد؛ از صنعت نفت و فعالیت‌های مدیران پتروشیمی حمایت و دفاع می‌کنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در بخش مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت‌های زیادی در عسلویه انجام خواهد شد، این شهر نامی آشنا برای مردم و پایتخت انرژی ایران است، درصددیم گردشگری صنعتی را در این شهر ایجاد کنیم.

جعفر ربیعی، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نیز در این جلسه عنوان کرد: سرمایه‌های مسئولیت‌های اجتماعی باید تجمیع شوند، همچنین معتقدم همه کارها در این حوزه باید در فرمانداری جمع‌آوری شود و سپس فرمانداری بودجه مورد نظر را تعیین کند و یک متولی در مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشیم.

کد خبر 284047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =