۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
  • کد خبر: 284094
روند توزیع بنزین در شهرستان پاوه مطلوب است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از روند مطلوب توزیع بنزین در پاوه خبر داد و گفت: توزیع این فرآورده در دیگر شهرستا‌ن‌های استان کرمانشاه نیز به روال طبیعی در حال توزیع است.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، مراد حاصل مرادی در این باره گفت: توزیع این فرآورده در دیگر شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز به روال طبیعی در حال توزیع است.

وی با اشاره به این که میزان توزیع فرآورده بنزین در پاوه نسبت به پارسال افزایش یافته است،‌ افزود:‌ توزیع فرآورده بنزین در شهر پاوه از ابتدای امسال تا نیمه مردادماه با یک میلیون و ۱۵۰ هزار لیتر افزایش (حدود ۱۵ درصد) نسبت به مدت مشابه پارسال به ۹ میلیون و ۵۶ هزار و ۵۰۰ لیتر رسیده است.

منطقه کرمانشاه یکی از مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶ ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصر شیرین، اسلام‌آباد، سقز، پاوه و کنگاور وظیفه تامین سوخت مردم این استان را به‌عهده دارد.

هم اکنون یک انبار نفت در شهر کرمانشاه با ۱۴ مخزن با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۸۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی وجود دارد که نیاز این استان را تامین می‌کند.

۶۰ درصد سوخت مورد نیاز این استان از پالایشگاه بیستون کرمانشاه، ۲۵ درصد با خطوط لوله و ۸ درصد به وسیله نفتکش تامین می‌شود.

کد خبر 284094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =