2 جایگاه سیار سوخت‌رسان در مسیر کرج - چالوس مستقر شد

همزمان با افزایش سفرهای تابستانی به منظور سوخت‌رسانی مطلوب به مسافران، 2 جایگاه سیار سوخت‌رسان در مسیر پرتردد کرج - چالوس مستقر شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نخستین جایگاه سیار مسیر کرج به چالوس روز شنبه، 20 مرداد ماه در جایگاه در حال ساخت امیرکبیر در مسیر جاده کرج - چالوس مستقر و از صبح امروز (یکشنبه، 21 مردادماه) سوخت‌رسانی به مسافران در این جایگاه آغاز شده است. 

این جایگاه سیار دارای یک تلمبه دو نازله است و 26 هزار لیتر ظرفیت دارد، همچنین یک جایگاه سیار دیگر مجهز به دیزل ژنراتور و تلمبه دو نازله با ظرفیت 12 هزار لیتر از صبح امروز در همین محل مستقر شده و از طریق آن سوخت‌رسانی به مسافران انجام خواهد شد.

به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شایان ذکر است جایگاه در حال ساخت امیرکبیر در مسیر جاده کرج - چالوس تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شانا، ظرفیت جایگاه‌های سیار متفاوت است، به نحوی که سوخت‌رسان‌های سیار p2 که نسبت به کانتینرهای سوخت‌رسان کوچک‌تر بوده، اما امکان جابه‌جایی به نقاط در آنها وجود دارد، ظرفیت ذخیره حدود 800 لیتر سوخت را دارند، اما کانتینرهای سوخت‌رسان با ظرفیت‌های حدود 12 و 26 هزار لیتری در واقع مخازنی هستند که به وسیله کشنده‌ها به محل منتقل شده و مستقر می‌شوند و امکانات سوخت‌گیری در آنها تعبیه شده است.

کد خبر 284112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =