پیمانکاران، تجهیزات نفت و گاز را از سازندگان داخلی تامین کنند

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب گفت: پیمانکاران موظفند کالاها و تجهیزات مورد نیاز خود را از منابع داخلی تامین کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، بیژن عالی‌پور در نشست با نمایندگان تشکل‎ها و انجمن‎های صنفی کارفرمایی استان خوزستان افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «حمایت از کالای ایرانی»، حمایت همه‎جانبه از سازندگان و پیمانکاران داخلی به‎ویژه در استان خوزستان از اولویت‎های شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب است.

عالی‌پور با اشاره به اجرای طرح توسعه 28 مخزن نفتی عنوان کرد: در این طرح‎ها همه پیمانکاران موظفند همه کالاها و تجهیزات نفت و گاز و هر آنچه را در داخل کشور تولید می‎شود از منابع داخلی تامین کنند و این موضوع در اسناد مناقصه درج شده و آنها ملزم به رعایت آن هستند.

وی با اشاره به این‌که هم‎اکنون 40 درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز، در استان خوزستان و 80 درصد آن در کل کشور تولید می‎شود، از همکاری موثر سازندگان و پیمانکاران داخلی با شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب قدردانی کرد.

در ادامه این نشست، محمدهادی قنوات، رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‎های صنفی کارفرمایی استان خوزستان ضمن معرفی این کانون، به بیان مشکلات پیمانکاران و سازندگان و انتظارات آن‎ها از مناطق نفت‎خیز جنوب پرداخت.

کد خبر 284114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =