4 جایگاه عرضه بنزین در جاده پرتردد چالوس فعال شد

همزمان با موج دوم سفرهای تابستانی، به‌منظور سوخت‌رسانی مناسب به مسافران، چهار جایگاه عرضه بنزین در مسیر جاده پرتردد کرج - چالوس فعال شد.

ابراهیم توسلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز به خبرنگار شانا گفت: تاکنون دو جایگاه عرضه سوخت در جاده چالوس از کرج تا کندوان فعال بودند و با بهره‌برداری از دو جایگاه سیار در این مسیر، تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت در مسیر یاد شده به چهار جایگاه افزایش یافت.

وی با اشاره به این که مسیر برگشت جاده چالوس از کندوان تا کرج فاقد جایگاه سوخت است، گفت: درچند روز گذشته یک دستگاه جایگاه سوخت سیار با ظرفیت 26 هزار لیتر بنزین و مجهز به یک تلمبه دو نازله به محوطه پمپ بنزین در حال ساخت امیرکبیر در کیلومتر 80  مسیر چالوس به کرج و در بخش آسارای جاده چالوس منتقل شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز افزود: دومین جایگاه عرضه سوخت سیار با ظرفیت 12 هزار لیتر و دارای یک تلمبه دو نازله نیز امروز (دوشنبه 22 مردادماه) به همان محل منتقل خواهد شد و با بهره‌برداری از این دو جایگاه عرضه سوخت سیار، به‌طور میانگین سوخت مورد نیاز بیش از 700 خودرو در شبانه روز تأمین می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز به حجم بالای ترافیک و تردد زیاد خودروها در ایام تعطیلات در جاده چالوس اشاره کرد و افزود: با استقرار این دو جایگاه عرضه سوخت سیار که تا پایان تابستان فال هستند، تامین سوخت مورد نیاز رانندگان تسهیل و سبب افزایش رضایت مسافران و ساکنان اطراف این جاده می‌شود.

توسلی تاکید کرد: از ابتدای امسال تا روز بیستم مردادماه امسال، 450 میلیون و 889 هزار لیتر فرآورده بنزین در این منطقه توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 9.8 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین در این مدت 155 میلیون و 143 هزار لیتر نفت گاز در این منطقه توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال با 182 میلیون و 125 هزار لیتر، 14.8 درصد کاهش نشان می‌دهد.

توسلی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا بیستم مردادماه همچنین 5 میلیون و 143 هزار لیتر نفت سفید در منطقه البرز توزیع شده است که  در مقایسه با مدت مشابه پارسال با 4 میلیون و 774 هزار لیتر، 8 درصد افزایش نشان می‌دهد.

کد خبر 284143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =