سوخت رسانی 174 نفتکش فعال به جنوب خراسان رضوی

۱۷۴ نفتکش فعال ناوگان حمل‌ونقل منطقه تربت حیدریه وظیفه سوخت‌رسانی به جنوب خراسان رضوی را به عهده دارند.

به گزارش شانا، جواد بلندی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه در این باره گفت: منطقه تربت حیدریه با امکان ذخیره‌سازی قابل قبول فرآورده‌های نفتی و بهره‌گیری از ظرفیت  ۱۷۴دستگاه نفتکش، سوخت‌رسانی در منطقه را به‌عهده دارد.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به هموطنان، به ویژه مسافران تابستانی و زائران علی بن موسی الرضا (ع)، مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز مردم نداریم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه تصریح کرد: از توزیع بیش از ۲۱۶ میلیون لیتر انواع فرآورده در چهار ماه نخست سال خبر داد و تصریح کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد رشد داشته است.

بلندی افزود: در چهار ماه نخست امسال 85 میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شده است که نسبت به پارسال چهار درصد افزایش  نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: مصرف نفت‌گاز منطقه در این مدت با ۱۹ درصد افزایش به ۱۲۶ میلیون لیتر و گاز مایع با یک درصد رشد به بیش از ۷هزار و ۶۰۰ تن رسید.

مدیر منطقه تربت حیدریه افزود: در این بازه زمانی مصرف نفت سفید با ۲۹ درصد کاهش به کمتر از 4 میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر و نفت‌کوره با سه درصد کاهش به ۹۲۵ هزار لیتر رسید.

منطقه تربت حیدریه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، وظیفه سوخت‌رسانی به ۹ شهرستان جنوب استان خراسان رضوی شامل شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات، زاوه، رشتخوار، کاشمر، خلیل آباد، گناباد، بجستان و خواف را برعهده دارد که این مهم از طریق ۶۱ جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز و ۱۲۰ فروشندگی و تعاونی روستایی انجام می‌شود.

کد خبر 284170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =