اجرای 50 قرارداد جاری با سازندگان داخلی در شرکت ملی حفاری

سرپرست مدیریت بازسازی و ارتقای دستگاه‎ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی از در دست اجرا بودن 50 قرارداد جاری با سازندگان داخلی در زمینه‎های خدمات فنی، سازندگی و جوشکاری، سندبلاست و رنگ‌آمیزی، تعمیرات اساسی و تامین قطعات یدکی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهدی عرشیان گفت: افزون بر این 50 قرارداد، قرارداد ساخت زیر سازه و بخش‎های فلزی دستگاه حفاری نیز در شرف اجرا قرار دارد .

وی افزود: مهم‌ترین قراردادها مربوط به خدمات سازندگی و جوشکاری، سندبلاست و رنگ‌آمیزی، تعمیرات موتورآلات و ماشین‌آلات و تعمیر پمپ‎های فشار قوی تزریق سیمان و اسید است.

سرپرست مدیریت بازسازی و ارتقای دستگاه‎ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی اظهار کرد: از سوی دیگر با توجه به ضرورت کار، درخواست 6 مناقصه جدید در خصوص تعمیرات اساسی، تامین قطعات یدکی و ساخت لوله‎های پرفشار (STAND PIPE MANIFOLD) و مخازن سیال در دست بررسی است.

عرشیان افزود: هشت تقاضای خرید از طریق مدیریت تدارکات و امور کالا مربوط به الکتروموتورها، کابل‎ها، روشنایی و اتصال‎ها تهیه شده و در انتظار تایید کمیته تعمیرات اساسی است.

وی گفت: همچنین مقرر شد فرآیند تعمیر بخشی از تجهیزات دستگاه‎های حفاری پس از تامین قطعات با استفاده از توان متخصصان شرکت در مدیریت نگهداری و تعمیرات (نت) انجام پذیرد.

عرشیان با اشاره به ‎این‌که دستگاه‎های حفاری سازه یکی از اصلی‎ترین بخش‎های دکل است، افزود: ساخت یک سازه آماده برای جایگزینی در زمان بازسازی دکل‎ها در دست اقدام است تا مدت زمان بازسازی دستگاه‎ها را به حداقل برساند. 

سرپرست مدیریت بازسازی و ارتقای دستگاه‎ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی، فعالیت بازسازی دستگاه‎های حفاری توسط پیمانکاران در سایت را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: هم‎اکنون در بخش‎های بازسازی و  تعمیرات اساسی مربوط به سازندگی و جوشکاری، سندبلاست و رنگ‎آمیزی، کابل‎کشی و ساخت مخازن تمرکز داریم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: اهتمام این شرکت بر محور توانمندسازی صنایع داخلی و تقویت ساخت قطعات و تجهیزات در داخل کشور است. به این منظور این مدیریت تلاش دارد در قراردادهای تامین قطعات با هماهنگی مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت از قطعات ساخت داخل استفاده کند تا افزون‎ بر جلوگیری از خروج ارز، خودکفایی صنعت را به همراه داشته باشد.

عرشیان با اشاره به وجود زیرساخت، امکانات و نیروهای مجرب و کارآمد در شرکت ملی حفاری افزود: این مدیریت آمادگی کامل دارد تا طبق برنامه زمان‎بندی شده نسبت به بازسازی دستگاه‎های حفاری اقدام کند.

کد خبر 284174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =