آمادگی شرکت گاز مازندران برای گازرسانی پایدار در فصل سرد سال

شرکت گاز استان مازندران با بررسی نقاط حساس شبکه گازرسانی و تاسیسات، تمهیدات لازم را برای تامین پایدار گاز در شهرها و روستاهای شمال کشور در فصل سرد اندیشیده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، جعفر احمدپور، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، با تاکید بر استفاده از فناوری‌ها و سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدید و روزآمد کردن آنها، گفت: از سیستم‌های جدید نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باید در همه سطوح سازمان برای خدمت‌رسانی مطلوب و سریع به مشترکان استفاده می‌شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن نیمه دوم سال و فصل سرما اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل سرما بازدید و بررسی تاسیسات، ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و خطوط شبکه و شیرهای گاز از جمله اولویت‌های کاری واحدهای بهره‌برداری شرکت گاز مازندران است تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از توان و ظرفیت شرکت، تامین گاز پایدار، مستمر و ایمن برای مشترکان رقم بخورد.

احمدپور درباره مدیریت مصرف گاز از سوی مشترکان تصریح کرد: مدیریت مصرف گاز یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در صورت رعایت آن ازسوی مشترکان، افزون بر صرفه اقتصادی برای آنان، از بروز مشکلات در اوج مصرف جلوگیری می‌کند. همچنین، اطلاع‌رسانی دقیق، آگاهانه و شفاف، مردم را برای مقابله با سرما و رعایت الگوی صحیح مصرف یاری خواهد داد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) این شرکت با همراهی روابط‌عمومی و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی‌های لازم را درباره مسائل ایمنی و مصرف بهینه انجام خواهند داد تا زمستانی بدون حادثه همراه با استفاده بهینه از گاز را سپری کنیم.

کد خبر 284571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =