اجرای خط لوله انتقال گاز سربیشه - نهبندان در کمتر از یک‌ سال

خط لوله انتقال گاز سربیشه - نهبندان که برای گازرسانی در استان خراسان جنوبی طراحی شده بود با همکاری گروهی و هماهنگی ارکان پروژه در مدت زمان 11 ماه آماده به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، حسن منتظرتربتی، با بیان این‌که خط لوله انتقال گاز سربیشه - نهبندان زودتر از زمان مورد نظر و با کیفیت مطلوب اجرا شده است، گفت: باید با تجزیه و تحلیل مراحل پروژه و استخراج و شناسایی عوامل موفقیت آن، الگویی مناسب برای بهره‌برداری در دیگر پروژه‌ها ارائه کنیم، زیرا در این طرح، همه ارکان به‌موقع و هماهنگ، پروژه را پیش بردند و با همدلی و همگرایی، دستاوردی ارزشمند خلق کردند.

تربتی در ادامه یکی از دلایل طولانی شدن پروژه‌ها را نبود توجه لازم به برخی جزئیات و ریزه‌کاری‌ها در حین اجرا دانست و ادامه داد: مستند‌سازی تجربیات موفق پروژه‌ها می‌تواند به عنوان یک منبع راهبردی، ترسیم کننده مسیر درست برای دیگر طرح‌ها و پروژه‌ها باشد و برای سازمان ارزش‌آفرینی کند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز اظهار امیدواری کرد که با افتتاح خط لوله سربیشه - نهبندان، زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران و رونق صنایع در منطقه و استان خراسان جنوبی فراهم شود.

به گزارش شانا، اجرای پروژه خط انتقال گاز سربیشه - نهبندان برای مدت زمان ۱۸ ماه مصوب شده بود، اما همگرایی و تفکر گروهی سبب شد پروژه در کمتر از ۱۱ ماه تکمیل و الگوی جدیدی در ارتقای کیفیت زمانی پروژه‌ها در شرکت گاز ارائه شود.

کد خبر 284572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =