ادامه مذاکرات با سرمایه‌گذاران در حوزه گوگرد منطقه خانگیران

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حوزه گوگرد منطقه عملیاتی خانگیران سرخس خبر داد.

به گزارش شانا، سیدمجید منبتی درباره حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حوزه فعالیت‌های پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد گفت: مدیران برخی شرکت‌های داخلی به‌منظور سرمایه‌گذاری و احداث تاسیسات فرآوری گوگرد در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس در محل این پالایشگاه حاضر شدند.

وی افزود: در این مجتمع گازی، گوگرد با درجه خلوص بسیار بالا تولید می‌شود و تاکنون برای تبدیل گوگرد به محصولات با ارزش افزوده بالاتر، با سه سرمایه‌گذار داخلی قرارداد امضا شده است و با واگذاری زمین و امکانات مورد نیاز برای نصب تجهیزات و دستگاه‌های فرآوری گوگرد، حمایت خود از تولید داخل را به اثبات رسانده‌ایم.

منبتی با بیان این‌که ما در حال مذاکره با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، تصریح کرد: برای جلوگیری از خام‌فروشی گوگرد، از نیمه دوم امسال، هدف خود را بر فروش داخلی گوگرد متمرکز کردیم و امیدواریم از سال آینده با تامین خوراک از سوی نخستین سرمایه‌گذار داخلی و تبدیل گوگرد به محصولات با ارزش افزوده بالاتر، ضمن ایجاد اشتغال، گام‌های موثری در جهت تحقق چشم‌انداز شرکت یعنی سرآمدی در افق 1404، تولید پایدار و ثروت‌آفرینی از طریق ارائه محصولات و خدمات با ارزش افزوده برداشته شود. 

کد خبر 284576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =