شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان مدیریت صنعتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان مدیریت صنعتی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در آیین امضای این تفاهم‌نامه که دوشنبه (26 شهریورماه) با حضور سیدرضا نوروززاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی عنوان کرد: آموزش در واحدهای صنعتی موضوعی مستمر است، زیرا متناسب با شرایط زمانی، مدیران با مسائلی روبه‌رو می‌شوند که از طریق آموزش، امکان حل این مشکلات فراهم خواهد شد.

وی افزود: امروز در تعریف توسعه به این موضوع تاکید می‌شود که نمی‌توان آموزش را از بخش عملیاتی و اجرایی مدیریت تفکیک کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این‌که سازمان مدیریت صنعتی عهده‌دار آموزش در همه واحدهای صنعتی کشور به‌ویژه بخش خصوصی است، تصریح کرد: امیدوارم با تفاهم‌نامه‌ای که امضا می‌شود، آموزش در واحدهای تولیدی خصوصی و خصولتی عمق بیشتری یابد، زیرا آموزش در واحدهای عملیاتی به مراتب سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان این‌که باید به سمت آموزش‌های نوآورانه حرکت کرد، گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سطحی از بلوغ سازمانی قرار دارد که باید خود را با آموزش‌های تراز جهانی تطبیق دهد و در این زمینه می‌توان با سازمان مدیریت صنعتی به صورت حرفه‌ای همکاری کرد.

 مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این‌که پیشرفت کشور در گرو تبدیل سرمایه‌های مردم به سرمایه‌های با ارزش افزوده است، اظهار کرد: کشور باید به دارایی خود که همان سازمان‌های توسعه‌ای‌ است توجه کند تا بتوان انتظار داشت مشکلات به‌موقع حل شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با این تفاهم‌نامه واحدهای صنعتی به جایگاه سازمان مدیریت صنعتی با سابقه بیش از نیم قرن پی ببرند. هرچه بخش آموزش را تقویت کنیم کارایی مدیران افزایش خواهد یافت و ارزش جامعه نیز با توجه به منابع انسانی بالا خواهد رفت.

در این مراسم، ابوالفضل کیانی‌بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی نیز ضمن ابراز خرسندی از اتحاد استراتژیک بین دو برند بزرگ، سازمان مدیریت صنعتی با سابقه بیش از 50 سال و شرکت ملی صنایع پتروشیمی با سابقه بیش از 40 سال افزود: در واقع ارتباط راهبردی با مجموع 90 سال تجربه بین دو سازمان شکل خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به سابقه سازمان‌های توسعه‌ای به‌ویژه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان مدیریت صنعتی تلاش داریم تا نوعی هم‌افزایی بین این سازمان‌ها در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، تحقیق و مشاوره‌ای شکل گیرد. برای این منظور، تفاهم‌نامه‌ای می‌شود که به چند قرارداد آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی منجر خواهد شد.

کیانی بختیاری با تاکید بر این‌که سازمان‌های توسعه‌ای باید به سمت نقش‌های نوآورانه متناسب با فضای کسب و کار حرکت کنند، عنوان کرد: برای رسیدن به این مهم، نیاز است بسته‌های آموزشی و پژوهشی هدف‌گذاری شود که با محیط کسب و کار نوآورانه روز منطبق باشد.

کد خبر 284668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =