صنعت پتروشیمی نقش مهمی در ارزآوری و ایجاد اشتغال ایفا می‌کند

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نقش صنعت پتروشیمی در ارزآوری و ایجاد ارزش افزوده و اشتغال در کشور نقش را مهم و قابل توجه دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی پژوهان در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت: این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد همکاری بین تولیدکنندگان و متقاضیان محصولات پتروشیمی است.

وی افزود: نمایشگاه ایران پلاست در سال‌های گذشته تاثیری بسزا در ایجاد ارتباط بین مجتمع‌های پتروشیمی و صنایع تکمیلی، شرکت‌های خارجی و ذی‌نفعان شرکت‌کننده در نمایشگاه داشته است.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری شرکت ملی صنایع پتروشیمی به نقش این نمایشگاه در انتقال فناوری و مشتری‌یابی برای فرآورده‌های تولیدی صنایع پایین‌دست اشاره و تصریح کرد: بر این اساس نمی‌توان اهمیت و مزایای این نمایشگاه بین‌المللی را نادیده گرفت.

پژوهان به جایگاه مهم صنعت پتروشیمی ایران اشاره و عنوان کرد: این صنعت در تولید، صادرات، ارزآوری، ایجاد ارزش افزوده و اشتغال در کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با شعار رونق کسب‌وکار جهانی صنعت پلاستیک و حضور 665 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

کد خبر 284800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =