شرکت نفت و گاز کارون شبکه مخابرات کریت­ کمپ را نوسازی کرد

کابل‎های اصلی شبکه مخابرات منطقه کریت کمپ به همت کارشناسان مخابرات شرکت نفت و گاز کارون، تعویض و نوسازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‎برداری نفت و گاز کارون، سیدعبدالنبی فواضلی، رئیس مخابرات شرکت بهره‎برداری نفت و گاز کارون گفت: بخش عمده زیرساخت ارتباط داخلی ناحیه کریت­ کمپ به صورت شبکه، مبتنی بر دو کابل اصلی به نام‎های کابل (A) و کابل (C) هرکدام با ظرفیت 100 زوج و در مجموع به طول 9000 متر است.

وی افزود: این کابل‎ها وظیفه انتقال خطوط تلفن به واحدهای عملیاتی و خدماتی مستقر در مجموعه صنعتی کریت­ کمپ از جمله کارخانه‎های گاز و گاز مایع ۷۰۰ و 800، پالایشگاه شیرین‌سازی (GTP)، ترابری سنگین، جایگاه سوخت‌رسانی شهید الماسی و آتش‎نشانی را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: کابل (A) بر اثر عوامل طبیعی (فرسایش و رطوبت) و گاهی عوامل انسانی، دچار آسیب‎های قابل توجهی می‌شود که این آسیب‎ها، تغییر پارامترهای موثر در خطوط کابل و در نتیجه کاهش کیفیت و ایجاد محدودیت‎های ظرفیتی در این زمینه را به دنبال دارد.

 رئیس مخابرات شرکت نفت و گاز کارون با بیان این‎که کارشناسان واحد عملیات خطوط تلفن با به‌کارگیری دانش و تجربه خود و انجام بررسی‎های دوباره و تشخیص نقاط آسیب‌دیده کابل، نسبت به تعویض آن اقدام می‎کنند، گفت: سود و صرفه اقتصادی این اقدام، با احتساب کاهش هزینه‎های عملیاتی روزمره و حذف هزینه‎های مربوط به برون‎سپاری، 1.5 میلیارد ریال برآورد می‎شود.

کد خبر 285030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =