عملکرد مناطق نفت‎خیز جنوب در اجرای برنامه‎های تولید ارزیابی شد

عملکرد شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب در اجرای برنامه‎های تولید نفت در نشستی با حضور مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، بیژن عالی‌پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، بر اجرای برنامه‎های تولید براساس سه عامل سرعت، دقت و کیفیت طبق برنامه زمان‌بندی تاکید کرد.

وی با اشاره به تلاش‎های شبانه‌روزی کارکنان این شرکت برای تحقق برنامه‎های تولید گفت:‌ به منظور تثبیت و افزایش ظرفیت تولید، فعالیت‎های زیادی در زمینه اجرا و راه‎اندازی پروژه‎های نمک‎زدایی، بهسازی تلمبه‌خانه‎های اهواز، امیدیه و گوره و ضخامت‎سنجی و تعویض نقاط آسیب دیده خطوط لوله انجام شده که در نوع خود کم نظیر است.

عالی‌پور، توسعه 28 مخزن نفتی را از مهم‌ترین طرح‌های در حال اجرای مناطق نفت‎خیز جنوب برشمرد و افزود: از نکات قابل توجه این طرح تخصیص چهار درصد از اعتبار آن برای کمک به عمران مناطق پیرامونی تاسیسات است که این کار بزرگ تاکنون سابقه نداشته است.

در این نشست، فرخ علیخانی، مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران، گفت: شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب افزون بر کارهای مهم برای ایمنی و پایداری تولید، اقدام‎های مناسبی برای تثبیت تولید در بلندمدت انجام داده که ستودنی است.

کد خبر 285082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =