سازماندهی امکانات سوخت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: همه امکانات لازم برای سوخت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی چزابه سازماندهی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، نعمت‌الله نجفی در نشست ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی گفت: برنامه جامع سوخت‌رسانی (نفت‌گاز و بنزین) و پذیرایی زائران اربعین حسینی (ع) در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز تدوین شده و طبق برنامه زمانبندی سوخت مورد نیاز زوار تامین و ذخیره‌سازی می‌شود.

وی افزود: 2 جایگاه سیار به صورت شبانه‌روزی در مرز چزابه مستقر می‌شود که یکی جایگاه بنزین و یکی نفت‌گاز با ظرفیت قابل قبول سوخت، آماده توزیع سوخت مورد نیاز زائران خواهد بود.

نجفی گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت در مسیرهای پل زال بیدروبه، حسینیه، شوش دانیال، سیدعباس و الهائی تا مسیرهای فکه به چزابه و اهواز به سوسنگرد و بستان به اندازه کافی ذخیره سوخت پیش‌بینی شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

به گزارش شانا، پایانه مرزی چزابه در ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز و پایانه مرزی شلمچه در ۱۶ کیلومتری غرب خرمشهر 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین در سال‌های گذشته بوده است.

کد خبر 285087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =