آغاز تحویل سوخت به شناورهای صیادی منطقه گیلان

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با آغاز مهرماه و فصل صید، توزیع سوخت به پره‌های ماهیگیری و شناورهای صیادی را آغاز کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، با صدور مجوز صید ماهی از سوی اداره شیلات استان گیلان، صاحبان پره‌های ماهیگیری و شناورهای صیادی می‌توانند پس از تائید سازمان متولی، سهمیه سوخت خود را از مجاری عرضه و فروشندگی‌های مجاز تهیه کنند.

فصل صید ماهیان استخوانی از 15 مهر ماه هر سال آغاز می‌شود و تا 25 فروردین ماه سال بعد ادامه خواهد داشت و از این رو لازم است صیادان برای دریافت سوخت مورد نیاز خود ابتدا با ثبت نام در سایت تجارت آسان به آدرس (https://tejaratasan.niopdc.ir/) و دریافت تاییدیه از اداره شیلات در شهرستان مربوطه، حواله صادره را از مجاری عرضه و فروشندگی‌های مجاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان دریافت کنند. 

پارسال (از مهر ماه 96 تا فروردین ماه 97) 53 واحد پره و شناور صیادی در استان گیلان فعال بود و در مجموع 2 میلیون و 134 هزار و 673 لیتر سوخت برای مصارف صیادی و ماهیگیری اعم از حمل‌ونقل، صیادی و حرارتی کومه‌ها اختصاص یافت.

بر اساس این گزارش، امسال پیش‌بینی‌های لازم به منظور سوخت‌رسانی به پره‌‌های ماهیگیری و شناورهای صیادی ازسوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در نواحی مرکزی رشت، لاهیجان، رودسر، تالش، انزلی و آستارا انجام و ذخیره‌سازی کافی شده است.

کد خبر 285114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =