آزمون نهایی نخستین المپیاد بهره‌برداران شرکت انتقال گاز برگزار شد

آزمون نهایی نخستین المپیاد بهره‌برداران شرکت انتقال گاز در مجتمع تأسیسات تقویت فشار گاز نیزار (قم) با حضور 84 بهره‌بردار منتخب برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، آزمون نهایی نخستین المپیاد بهره‌برداران شرکت انتقال گاز در روزهای نهم و دهم مهرماه به میزبانی منطقه 3 عملیات انتقال گاز در مجتمع تأسیسات تقویت فشار گاز نیزار (قم) با حضور 84 بهره‌بردار منتخب از 10 منطقه عملیات انتقال گاز کشور و در قالب 14 تیم برگزار شد.

سعید توکلی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز درباره برگزاری این آزمون با اشاره به سهم 56 درصدی تجهیزات و نیروی انسانی در بهره‌وری، گفت: با بررسی‌های انجام شده در شرکت ملی گاز، عوامل موثر بهره‌وری مرتبط با تجهیزات، 43 درصد و مرتبط با نیروی انسانی، 13 درصد تعیین شده است که اگر عوامل تجهیزات و نیروی انسانی با هم  تجمیع شوند، نقش اساسی 56 درصدی در بهره‌وری خواهند داشت.

وی با بیان این‌که ارتباط درست، موثر و معنادار میان بهره‌وران و تجهیزات سبب کاهش حجم تعمیرات خواهد شد، اظهار کرد: این ارتباط صحیح به معنای بهره‌وری و صرفه‌جویی است و برای برقراری آن، لازم است تا بنیه علمی، فنی و عملیاتی بهره‌برداران بررسی شود. ایده برگزاری المپیاد بهره‌برداران نیز از ابتدای سال 96 با همین هدف مطرح و اقدامات اولیه برای اجرایی شدن آن انجام شد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز، برگزاری المپیاد بهره‌برداران را نخستین قدم اثربخش در جهت ارتقای سطح علمی، فنی و عملیاتی بهره‌برداران دانست و تصریح کرد: شرکت انتقال گاز، ماموریت سنگینی در انتقال ایمن و پایدار گاز در سراسر کشور به‌عهده دارد و همه تلاش خود را به کار گرفته است تا به سرآمدی در تراز جهانی در افق 1404دست یابد.



کد خبر 285123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =