اجرای طرح کنتورهای هوشمند گاز نیازمند برنامه‌ریزی مدون است

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز در بازدید از طرح کنتور هوشمند گاز استان گیلان بر لزوم اجرایی شدن این طرح در سراسر کشور تاکید کرد و تحقق آنها را در گرو برنامه‌ریزی مدون دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، روح‌الله نوریان درباره تولید کنتورهای هوشمند گاز در شرکت گاز استان گیلان گفت: شرکت گاز استان گیلان درباره تولید کنتورهای هوشمند گاز اقدام‌های خوبی انجام داده که این طرح با کمی اصلاح و تغییر، قابلیت اجرایی شدن می‌یابد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز با تاکید بر لزوم تدوین برنامه‌ای مدون برای اجرای طرح کنتورهای هوشمند گاز در سراسر کشور، اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز پیام در شرکت گاز استان گیلان از مهم‌ترین طرح‌های کیفی بین شرکت‌های گاز استانی است که با اجرای آن، مدت زمان پاسخگویی و رفع مشکل مشترکان تا حد زیادی کاهش یافته است.

پروژه ایجاد بستر وایرلس (بی‌سیم) اختصاصی شرکت گاز، ایجاد روش‌های مختلف پرداخت الکترونیک صورتحساب، ارائه خدمات الکترونیک به مشترکان و راه‌اندازی کنتورخوانی آنلاین در سراسر استان گیلان نیز از دیگر طرح‌های در دست اقدام شرکت گاز این استان است که از سوی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز بر لزوم اجرای آنها در سایر شرکت‌های گاز استانی تاکید شده است.

کد خبر 285170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =