استفاده حداکثری از ظرفیت‎های داخلی در فرآیند افزایش توان تولید نفت سیری

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: طرح نگهداشت و افزایش توان تولید میدان‌های نفتی منطقه عملیاتی سیری با استفاده حداکثری از ظرفیت‎های داخلی اجرا می‎شود.

به گزارش خبرنگار شانا، عبدالحمید اسفندیارپور، معاون مدیرعامل و مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت فلات قاره ایران امروز (چهارشنبه، 25 مهر ماه) در آیین رسمی امضای قرارداد نگهداشت و افزایش توان تولید میدان‎های سیوند، اسفند و دنا، با اشاره به برنده شدن شرکت پتروایران در مناقصه این طرح، عنوان کرد: این قرارداد، ماحصل فرآیند کاری فشرده‎ای است و امیدواریم با بهره‎مندی از تجربه و سوابق شرکت پتروایران، شاهد اجرای طرح در زمانبندی مقرر باشیم.

وی گفت: اجرای این طرح بیشتر بر بخش حفاری و خدمات حفاری متمرکز است و پیش‎بینی می‎کنیم با به‌کارگیری 2 دکل حفاری که مالکیت آن ایرانی است، برای حدود 300 نفر به طور مستقیم اشتغال‌زایی شود.

اسفندیارپور، استفاده حداکثری از ظرفیت‎های داخلی را مزیت اجرای بسته‎های کاری طرح نگهداشت و افزایش توان تولید میدان‌های نفتی عنوان کرد و گفت: با در دستور کار قرار گرفتن این طرح، بسیاری از طرح‎های توسعه‎ای کلان در قالب‌های کوچک‌تر و کم‎هزینه‎تری تعریف و دنبال شده است که این موضوع، افزون بر رونق‎بخشی به فضای کسب‌و‌کار صنعت نفت، به پیشبرد اهداف توسعه‎ای نیز کمک می‎کند. 

بر اساس این گزارش، آیین رسمی امضای قرارداد خدمات مهندسی، خرید کالا، حفاری، تکمیل، راه‎اندازی و تامین مالی چاه‎های میدان‌های سیوند، اسفند و دنا در منطقه سیری شرکت نفت فلات قاره ایران، امروز (چهارشنبه، 25 مهر ماه) برگزار و این قرارداد بین عبدالحمید اسفندیارپور، معاون مدیرعامل این شرکت و رهام قاسمی، مدیرعامل پتروایران امضا شد.

کد خبر 285217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =