عرضه 70 درصدی محصولات پلیمری پتروشیمی جم در بازار داخل

مجتمع پتروشیمی جم در سال حمایت از کالای ایرانی در نیمه نخست امسال دو سوم محصولات پلیمری خود را در بازارهای داخلی عرضه کرد.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی جم، سیدحسین میر افضلی، مدیرعامل پتروشیمی جم، با اشاره به عرضه محصولات پلیمری پتروشیمی جم در بازار داخل با هدف حمایت از صنایع پایین دستی، اعلام کرد: در 6 ماه نخست امسال، 70 درصد محصولات پلی اتیلن و پلی پروپیلن تولیدی مجتمع پتروشیمی جم و شرکت پلی پروپیلن جم در بازار داخل و از طریق بورس فروخته شده است و این روند با سرعت تداوم خواهد یافت.

وی ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از صنایع پائین دست صنعت پتروشیمی گفت: با حمایت و گسترش صنایع پایین دست و اشتغال‌زایی، زمینه مناسبی برای توسعه صنایع پایین دستی به عنوان مصرف‌کنندگان محصولات پتروشیمی و تکمیل کننده زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی فراهم می‌شود که با این اقدام ارزشمند در سال حمایت از کالای ایرانی محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بالا و با سطح اشتغال بسیار مناسب در داخل تولید و صادر خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی جم تصریح کرد: این راهبرد از ابتدای سال 97 دنبال می‌شود و ظرف 2 سال آینده مقدار صادرات مواد خام به کمترین حد ممکن می‌رسد و در مقابل تولید و صادرات محصولات پر ارزش اشتغال‌زا افزایش خواهد یافت.

کد خبر 285431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =