۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
  • کد خبر: 285749
حادثه در پتروشیمی ارومیه

وقوع حادثه در پتروشیمی ارومیه متاسفانه منجر به درگذشت دو نفر از کارکنان این مجتمع شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علیرضا نریمان‌نژاد، معاون مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: متاسفانه روز یکشنبه (27 آبان ماه) دو نفر از کارکنان بهره‌بردار پتروشیمی ارومیه در واحد ملامین این مجتمع هنگام تمیزکاری و تخلیه ضایعات جان خود را از دست دادند.

وی افزود: واحد ملامین پتروشیمی ارومیه دارای دو دستگاه فیلتر (با تعداد 380 المان) است و به شکلی طراحی شده که فقط یکی از آنها در سرویس است و دیگری در حال استندبای قرار دارد. روز یکشنبه افزایش فشار واحد سبب شد فیلتر استندبای در سرویس قرار گیرد و دو نفر از کارکنان واحد بهره‌برداری برای عملیات تمیزکاری المان‌ها وارد بخش زیرین فیلتر شدند که ناگهان در اثر سقوط تعدادی المان این حادثه رخ داد.

معاون مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن تسلیت به همکاران پتروشیمی ارومیه از اعزام گروهی متشکل از نمایندگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس برای بررسی بیشتر این حادثه به ارومیه خبر داد.

یوسف غنی‌زاده، رئیس روابط عمومی پتروشیمی ارومیه نیز در این باره گفت: این اتفاق ساعت 13 و 55 دقیقه روز یکشنبه رخ داد که تلاش بسیاری برای نجات این همکاران انجام شد، اما متاسفانه این 2 نفر جان باختند.

وی افزود: در این حادثه انفجاری رخ نداد و مشکلی در روند تولید این شرکت ایجاد نشد.

شایان ذکر است، شرکت پتروشیمی ارومیه به‌عنوان یک شرکت خصوصی از شرکت‌های تابع شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس است.

کد خبر 285749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =