قیمت نفت در بودجه سال آینده 54 دلار محاسبه شده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: محاسبات ما در مورد قیمت بنزین همان هزار تومان کنونی است و هر بشکه نفت نیز در بودجه سال آینده به‌طور متوسط 54 دلار محاسبه شده است.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت، امروز (چهارشنبه، 14 آذرماه) در حاشیه نشست هیئت دولت، در جمع خبرنگاران گفت: لایحه بودجه سال 1398 در 14 جلد آماده شده است. با توجه به این‌که نمایندگان مجلس برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود رفته‌اند، لایحه بودجه در زمان قانونی به مجلس ارسال می‌شود.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم همه منابعی را که ممکن است در این شرایط سخت به کمک دولت بیاید در محاسبات خود لحاظ کنیم، در هزینه‌ها نیز تعدادی از ردیف‌ها را حذف کرده‌ایم. اعتبارهای همه دستگاه‌ها را متناسب با 12 درصد افزایش ریالی لایحه بودجه افزایش نداده‌ایم و حتی اعتبار برخی دستگاه‌ها را کاهش دادیم تا بتوانیم بر اساس واقعیت‌ها، بودجه را از نظر اعداد و ارقام تنظیم و از این سال سخت به آسانی عبور کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: ارقام ما در مورد قیمت هزار تومانی بنزین و هر بشکه نفت به‌طور میانگین 54 دلار، در لایحه بودجه مطرح نمی‌شود و فقط مبانی محاسباتی لایحه را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 286042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =