استفاده حداکثری از توان سازندگان داخلی در دستور کار شرکت متن

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، بر لزوم استفاده حداکثری از توان پمپ‎سازان داخلی تاکید کرد و گفت: تولید کالاهای مورد نیاز صنعت نفت، با تلاش، سیاست‎گذاری و هدف‌گذاری دقیق، در داخل کشور امکان‌پذیر است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، تورج دهقانی در نشست هم‌افزایی و هم‌اندیشی استفاده از ظرفیت‌ها و توان ساخت پمپ‎سازان داخل کشور با بیان این مطلب افزود: حمایت از پمپ‎سازان داخلی با توجه به موقعیت طرح‌های شرکت متن از جمله مهم‎ترین برنامه‌های این شرکت است.

وی گفت: با رعایت زمان‌بندی تعیین شده و استانداردهای مورد نیاز شرکت متن،  بنا به شرایط خاص و درخواست هر پروژه، اولویت با سفارش‎دهی به پمپ‌سازان داخلی است.

دهقانی صداقت کاری را از مهم‎ترین ارکان حفظ ارزش‌های اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی کشور دانست و افزود: با توجه به شرایط خاص کشور، حمایت از افزایش سهم تولید داخل حیاتی است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: در شرایط کنونی همه‌‌ ما در برابر آینده‌ کشور مسئولیم و قطعا می‎توانیم میزان وابستگی به شرکت‎های خارجی را کاهش دهیم و فشار تحریم‌ها را مهار کنیم.

وی روزآمدشدن پمپ‌های درون‎چاهی و دیگر اقلام موردنیاز پروژه‎های شرکت متن را موضوعی مهم و ضروری برشمرد و گفت: به‎منظور حمایت از ساخت داخل باید با همراهی یکدیگر، تلاش و ارزیابی هر چه دقیق‎تر و رعایت سیاست‎گذاری‌ها و استانداردهای لازم، نقاط قوت، ضعف و روند اجرای کار ارزیابی شود.
کد خبر 286145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =