وزیر نفت سالروز بازگشت پیکر شهید تندگویان را گرامی داشت

وزیر نفت در پیامی، 29 آذرماه سالروز بازگشت پیکر پاک شهید محمدجواد تندگویان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، در متن پیام بیژن زنگنه آمده است:

«تاریخ پرفراز و نشیب ایران اگرچه در همه دوران‌ها با حماسه‌آفرینی‌های دلیرمردان و شیرزنان این سرزمین همراه بوده، اما نقش کسانی که در برهه‌های سرنوشت‌ساز هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از نظام نوپای اسلامی، از جمله حفظ و حراست از حیاتی‌ترین شریان اقتصادی کشور یعنی صنعت نفت از جان گذشتند، به گونه‌ای دیگر ماندگار و پرافتخار است.

29 آذرماه نه تنها سالروز بازگشت پیکر پاک شهید بزرگوار محمدجواد تندگویان به میهن اسلامی است، بلکه یادآور پیوند ایمان، تعهد و از جان گذشتگی در راه اعتلای کشور می‌باشد. اینک که با اعلام جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان در برهه سرنوشت‌ساز دیگری قرار گرفته‌ایم، بر این اعتقادم که برگزاری این یادواره باید به فرصتی ارزشمند برای به تصویر کشاندن زیبایی‌های بخشی از پایداری‌ها و مقاومت‌ها در عرصه صنعت نفت تبدیل شود و به مثابه میثاقی محکم با همه شهیدان جاودان، علی‌الخصوص شهدای صنعت نفت به حساب آید. میثاقی که بر مبنای آن هر یک از ما متعهد شویم تا وارثانی شایسته برای صیانت از میراث گرانبهای آن عزیزان باشیم و این کمترین کاری است که ما را در پیشگاه خداوند متعال و ارواح والای همه شهیدان سربلند و با آبرو می‌سازد.

سلام بر همه شهیدان، جانبازان و خانواده‌های معزز ایشان، سلام بر شهید محمدجواد تندگویان، سلام بر 1055 شهید صنعت نفت، درود بر خانواده‌های معظم شهدای این صنعت بزرگ و بر همه آن‌هایی که تا به امروز برای پایداری آن تلاش کرده و از جان مایه گذاشته‌اند.»

کد خبر 286159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =