۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
  • کد خبر: 286196
مشکلی در تامین گاز مایع زاهدان وجود ندارد

مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ مشکلی در تامین گاز مایع سیستان و بلوچستان وجود ندارد، اما هماهنگی در توزیع باید انجام شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مجتبی دلبری، روز دوشنبه (19 آذرماه) در نشست با مدیران شرکت‌های توزیع گاز مایع در زاهدان گفت: تولید گاز مایع بیش از نیاز داخلی است و هیچ مشکلی در تامین گاز مایع مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

وی افزایش قیمت دلار را از عوامل افزایش عرضه خارج از شبکه سوخت عنوان کرد و افزود: این موضوع سبب افزایش مصرف گاز مایع و ایجاد بازار سیاه در سیستان و بلوچستان شده است.

کورش بالادست، مدیر منطقه پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان نیز در این نشست تصریح کرد: طبق مصوبه‌های نشست‌های استانی، سهمیه شرکت‌های توزیع گاز مایع استان بر اساس قدرت جذب آنها افزایش خواهد یافت. همچنین شرکت‌های توزیع موظف هستند با افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی و توسعه ناوگان حمل و توزیع، از کمبود در این زمینه جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: فروش کالابرگ‌ها و سهمیه نفت سفید برخی از خانوارها و استفاده از گاز مایع به‌جای آن، سبب افزایش مصرف گاز مایع و به وجود آمدن بازار سیاه در استان شده که این موضوع مسئولان استان را بر آن داشته تا برخورد جدی با خرید و فروش غیرقانونی و عرضه خارج از شبکه گاز مایع را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 286196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =