۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
  • کد خبر: 286224
تبریک به تلاشگران عرصه حمل‌ونقل صنعت نفت

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در پیامی، روز حمل‌ونقل را به تلاشگران این عرصه در صنعت نفت تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار شانا، متن این پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن 26 آذر، روز ملی حمل‌ونقل را که یادآور اخلاص، توانمندی و خودباوری فعالان عرصه حمل‌و‌نقل کشور طی پیام تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد، به تمامی فعالان موثر این حوزه اعم از مدیران، کارکنان و بالاخص رانندگان و همچنین برنامه‌ریزان و متخصصین این بخش از صنعت نفت که نقش بسزایی در ارائه خدمات و رسانیدن حامل‌های انرژی برای توسعه و پیشرفت کشور ایفا نموده است تبریک عرض می‌نمایم.

امید است که با همدلی و همکاری بیش از گذشته و با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های نهفته در بخش حمل‌ونقل صنعت نفت، کارنامه درخشانی را برای خدمات‎رسانی این بخش مخصوصاً در عملیات‌های گسترده و پیچیده صنعت نفت، گاز ، پالایش و پخش و پتروشیمی بتوان ارائه نمود.

بدون تردید قابلیت‌ها و افق‌های متصور بر حوزه حمل‌ونقل صنعت نفت به گونه‌ای است که شکوفایی هر یک از بخش‎های این حوزه، وضعیت و شرایط نوینی را در صنعت نفت رقم خواهد زد که خود نشان‌دهنده عزم و اراده راسخ تلاشگران صنعت نفت به پشتوانه فعالان این بخش می‌باشد و بی‌تردید می‌تواند اثربخشی خود را در حماسه‌های ماندگار و سرنوشت‎ساز تمامی عملیات‎های اجرایی این صنعت عظیم نمایان سازد، کما اینکه در جریان عملیات‌های مختلف این صنعت از قبیل عملیات اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری، انتقال، راه‎اندازی پالایشگاه‎ها، تعمیر و نگهداشت، حوادث پیش آمده و سرویس‎دهی به کارکنان صنعت نفت می‌توان تاثیرات آن را مشاهده نمود.

بر همگان روشن است که موضوع لجستیک و نقش بی‎‌بدیل حمل‌ونقل در این زنجیره بسیار حائز اهمیت بوده و بی ‌تردید با اتکا به تکنولوژی‌ و تجهیزات پیشرفته، همراهی، همدلی، همکاری و همبستگی همه فعالان حوزه مذکور بیش از پیش به سرانجام مقصود نائل خواهد آمد.

امروز به لطف الهی حوزه حمل‌و‌نقل و بسترهای آن در صنعت نفت از چنان وسعت و گستره‌ای برخوردار است که ناباوران را در بهت و شگفتی فرو برده است. بار دیگر در بزرگداشت روز حمل‌ونقل با تاکید بر تلاش‌های صورت گرفته و با امید دریافت بزرگ‌ترین پاداش یعنی ایجاد رضایت خدمات گیرندگان از بخش حمل‌ونقل صنعت نفت، از این رو متصدیان این حوزه میثاق دوباره می‎‌بندند تا از هیچ تلاشی در راه رسیدن به اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران دریغ ننمایند که «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق».

در پایان و با مغتنم شمردن این فرصت امیدوار است تصویری شایسته و درخور زحمتکشان این بخش به صنعت کشور ارائه گردد تا همکاران محترم با شناخت هر چه بیشتر خدمات و زحمات ارائه شده و میزان تاثیرگذاری این بخش مهم در فرآیندهای اجرایی، بیش از پیش یار و یاور دست‌اندرکاران آن برای دریافت خدمات بهینه و مورد انتظار باشند.

  کامران دهقانی

                                                                           سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی

کد خبر 286224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =