التزام به خط‌مشی HSE تولید پایدار و بهبود مستمر فرآیندها را به دنبال دارد

مدیر بهداشت‌، ایمنی و محیط‌زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اهمیت التزام به خط‌مشی اچ‎اس‎یی این شرکت، آن را زمینه تولید پایدار و بهبود مستمر فرآیندها دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مانی عبدالله‎زاده‌راد، درباره اهمیت خط‎مشی مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست ابلاغ شده ازسوی مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: واقعیت این است که بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست در شرکت ملی نفت یک الزام برای تولید پایدار و بهبود مستمر فرآیندهاست و تلاش به‎منظور اصلاح سیستم، برای پیشگیری از وقوع حادثه و بهینه‌سازی فضای کسب‌وکار و عملیات بهره‎برداری و توسعه پایدار ضروری است.

وی ادامه داد: ارتقای آگاهی طرف‌های ذی‌نفع از جمله کارکنان و پیمانکاران در ارتباط با مسائل پیوسته با بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست، حرکت در جهت دستیابی به توسعه پایدار، شناسایی مخاطره‌ها، ارزیابی و کاهش ریسک بالقوه آسیب‌رسان و جنبه‌های بارز محیط‌زیستی به پایین‌ترین حد ممکن و قابل قبول از موارد مطرح برای تحقق این خط‌مشی به شمار می‎رود.

عبدالله‎زاده‌راد به ارتقای دانش و فرهنگ بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست از مسیر توسعه آموزش‌های اثربخش، بهبود مشارکت، حمایت از توقف کار مغایر با اصول و مقررات اچ‎اس‎یی و لحاظ کردن معیارهای مربوط در ارزیابی عملکرد کارکنان اشاره کرد و گفت: با توجه به لزوم توجه ویژه کارکنان و مدیران صنعت نفت به رویکرد اچ‎اس‎یی و در اولویت قرار دادن آن در همه امور، باید بر اجرای برنامه‌ها و اقدام‎های اصلاحی منطبق بر خط‌مشی و اهداف راهبردی به عنوان رکن اساسی در مسیر تعالی شرکت تاکید داشت.

وی افزود: در مدیریت اچ‎اس‎یی رویکرد اجرای صحیح اهداف و برنامه‌های اجرایی شرکت‌های فرعی و تابع و مطابقت با الزام‎های اچ‎اس‎یی ابلاغی به صورت مداوم و مستمر ارزیابی و پایش می‎شود.

کد خبر 286277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =