تصمیم‌گیری درباره بنزین در بودجه سال 98 با اجماع انجام می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: وضع بنزین در بودجه سال آینده به همین روال معمول است تا ارکان حاکمیتی تصمیمی برای آن بگیرند، این موضوع بسیار مهم و حساس است، از این رو باید با اجماع در مورد آن به جمع‌بندی برسیم.

به گزارش خبرنگار شانا، کاظم جلالی، امروز (چهارشنبه، 28 آذرماه) در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران، درباره تاثیرگذاری طرح‌های مرکز پژوهش‌های مجلس بر لایحه بودجه سال 98 کل کشور، به‌ویژه موضوع سوخت و بنزین گفت: درباره بنزین بحث و بررسی‌های زیادی وجود دارد، از این رو هفته آینده با معاون اول رئیس جمهوری نشستی خواهیم داشت تا طرح خود و همچنین طرح‌های دیگر را بررسی کنیم. 

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه در دستور کار مجلس شورای اسلامی است همین بودجه با حذف‌هایی است که انجام شده است، از سوی دیگر دو سقف برای بودجه در نظر گرفته شده، سقف نخست هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر و ضروری است، اما اگر منابع بیشتری داشته باشیم به سقف دوم می‌رویم.

جلالی عنوان کرد: این امکان وجود دارد که دولت، هفته آینده لایحه بودجه کل کشور برای سال آینده را به صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیاورد تا نمایندگان نیز نظر خود را درباره آن اعلام کنند.

کد خبر 286352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =