تاکید بر نقش اساسی شرکت ملی حفاری در فرایند تولید نفت و گاز

سرپرست معاونت امور تولید شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکت ملی حفاری ایران از مهم‎ترین بخش‎های صنعت نفت کشور است و نقشی اساسی در فرآیند تولید دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، فرخ علیخانی امروز (شنبه، اول دی‌ماه) در آیین بزرگداشت سی‌ونهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری افزود: این شرکت تلفیقی از دانش و تجربه است که با کاربست فناوری‎های نوین می‎تواند در صنعت نفت پیشرو باشد.

وی با بیان این‎که در شرکت ملی حفاری ایران، متخصصان دلسوز، توانمند و باتجربه راهبری این صنعت را در دست دارند، اظهار کرد: تجارب سیستماتیک مدیریت جدید این شرکت می‎تواند به تکمیل این فرآیند کمک کند.

علیخانی گفت: انتظار می‎رود شرکت ملی حفاری با برخورداری از ظرفیت‎های بالای تخصصی، نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات و امکانات گسترده شاهد حضور فعال در عرصه‎های بین‎المللی منطقه باشد.

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید با اشاره به لزوم نوسازی و بازسازی دستگاه‎های حفاری افزود: روزآمدی دستگاه‎ها و تجهیزات حفاری همسو با اهتمام به آموزش‎های تخصصی و استفاده از آخرین فناوری‎های نوین، موجب چابکی و شتاب بخشیدن در تحقق اهداف تعریف‌شده این شرکت می‎شود.

کد خبر 286393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =