پیش‌بینی‌های لازم برای فروش نفت با روش‌های مختلف انجام شده است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور در این کمیسیون خبر داد و گفت: در بخش فروش نفت پیش‌بینی‌های لازم برای فروش با روش‌های مختلف در سال آینده انجام شده است تا بتوان میزان فروش نفت را بیش از رقم پیش‌بینی شده در لایحه بودجه محقق کرد.

زهرا سعیدی مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به نشست عصر دیروز (یکشنبه، نهم دی‌ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه به منظور بررسی کلیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این نشست موارد مربوط به بخش درآمدی و هزینه‌ای بررسی شد و به تصویب اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رسید.

وی افزود: براساس گزارش‌های ارائه شده، 14 میلیارد دلار منابع ارزی در بودجه سال 98 به کالاهای اساسی اختصاص یافته که بر این اساس قیمت کالاها باید شبیه قیمت سال 96 باشد، زیرا ارز 4200 تومانی به کالاها اختصاص خواهد یافت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مالیات و درآمدهای مالیاتی موضوع مهم بودجه است که به دو بخش مالیات بر عملکرد و مالیات بر ارزش افزوده تامین می‌شود که در این نشست گزارشی درباره وضع تحقق آن ارائه شد.

سعیدی با بیان این‌که در این نشست، وزیر نفت وضع میزان تولید و صادرات نفت کشور را به اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارائه کرد، گفت: در بخش صادرات نفت پیش‌بینی‌های لازم برای فروش با روش‌های مختلف انجام شده تا بتوان میزان فروش نفت را بیش از رقم پیش‌بینی شده در لایحه بودجه محقق کرد.

کد خبر 286576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =