انجام 75 مورد اصلاحیه عملیاتی در شرکت نفت و گاز گچساران

رئیس اداره بهره‎برداری شرکت نفت و گاز گچساران اعلام کرد: به‎منظور بهبود شرایط تولید، فرآورش، ایمن‎سازی و صیانت از محیط زیست، 75 اصلاحیه اساسی عملیاتی در شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، علی وفایی گفت: در نیمه نخست امسال تعمیر اساسی 47 دستگاه مخزن تحت فشار درون واحدی و سرچاهی، تعمیر کلی 134 دستگاه تجهیزات فرآیندی مانند 39 دستگاه ذخیره، خشک‌کننده و مولد هوا، 52 دستگاه الکتروموتور، ترانسفورمر و رله‎های حفاظتی، 36 دستگاه تلمبه‎های نفت، آب صنعتی و آب زائد تزریقی، سه دستگاه دیزل آتش‎نشانی و چهار دستگاه توربین گازی انجام شد.

وی به تعمیر، ایمن‎سازی و توپکرانی 232 مورد خطوط لوله نفت و گاز چاه‎ها و تفکیک‌گرها اشاره کرد و افزود: در نیمه نخست امسال همچنین 284 مورد تعمیر، تعویض، تنظیم و نصب شیرآلات فرآیندی نیز انجام شده است.

رئیس اداره بهره‎برداری شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به 191 مورد نصب یا تعویض صفحه کاهنده خطوط لوله نفت و گاز و 294 مورد رفع نشتی، گفت: انجام این عملیات‎ها در گستره جغرافیایی چهار استان نشان از روحیه جهادی و تلاش کارکنان اداره بهره‎برداری نفت و گاز گچساران و همکاری دیگر مدیریت‎ها در این شرکت دارد.

وی ادامه داد: اداره بهره‎برداری شرکت نفت و گاز گچساران به عنوان زیرمجموعه مدیریت عملیات، وظایفی از جمله هدایت، سرپرستی، کنترل و هماهنگی عملیات واحدهای بهره‎برداری چاه‎های نفت و گاز، تفکیک‎کننده‎های سرچاهی، تقویت‎کننده‎ها، دستگاه‎های نمک‎زدایی، آبرسانی، اندازه‎گیری ذخایر نفتی و خدمات شیمیایی را به‌عهده دارد.

رئیس اداره بهره‎برداری شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: برنامه‎ریزی و تعیین اولویت‎های عملیاتی برای آماده نگه‌داشتن همه تأسیسات، تعیین ضرورت انجام عملیات پیش از بروز حوادث و کنترل کیفی نفت و گاز تولیدی از اهم وظایف این اداره است.

کد خبر 286671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =