استفاده از توان داخلی و فناوری‎های نو، رکن اصلی بهره‎‎وری در صنعت نفت است

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران گفت: استفاده از توان داخلی و دستیابی به فناوری‎های نو، رکن اصلی بهره‎‎وری در صنعت نفت است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، هوشنگ صیدالی، در نشست با مجموعه مدیریت امور فنی این شرکت، بر استفاده از فناوری‎های نو در زمینه تولید نفت و گاز و استفاده از توانمندی‎های داخلی تاکید کرد و این دو عامل مهم را در پیشبرد اهداف کلیدی شرکت ضروری دانست.

وی افزود: شرکت بهره‎برداری نفت‌وگاز گچساران به‌عنوان گلوگاه حیاتی و اقتصادی کشور با دارا بودن منابع انسانی متخصص، متعهد و مجرب قادر خواهد بود با برنامه‌ریزی منسجم به اهداف تولیدی و صیانت از مخازن خود دست یابد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از عملکرد مناسب این شرکت در زمان بحران‌های کشور ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به روند بهره‌دهی چاه‌ها در طول مدت عمرشان، باید با تولید صیانتی، برای نگهداشت و افزایش تولید، برنامه‌ریزی دقیق و روزآمدی تدوین و اجرا کرد.

صیدالی مدیریت فنی را مغز متفکر شرکت نفت و گاز گچساران قلمداد و تصریح کرد: مدیریت فنی با تمرکز بر موضوع برنامه‌ریزی مدون و جامع فنی و ارائه نقشه راه توانسته با وجود  کمبود منابع مالی، روند تولید را در سطح شرکت سرعت بخشد، به گونه‎ای که مجموعه مدیریت فنی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از قوی‎ترین بخش‎های مدیریتی در سطح مناطق نفت‎خیز جنوب شناخته شده است.

صیدالی اظهار کرد: برای رضایتمندی و پویایی کارکنان عملیاتی و فنی شرکت بهره‎برداری نفت‌وگاز گچساران با پیگیری‎های انجام شده در سطح وزارت نفت و شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، سمت‎های سازمانی کارکنان دو بخش عملیات و فنی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران ارتقا خواهد یافت.

کد خبر 286672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =