پیش بینی 1500 میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای محروم در بودجه 98

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه سال 98 برای قیر رایگان 6 هزار میلیارد تومان و برای گازرسانی به روستاهای محروم 1500 میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است.

عبدالکریم حسین‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با تاکید بر اینکه کلیات، بندها و تبصره‌های مرتبط با بخش‌ عمرانی کشور در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است، گفت: تبصره یک بند (د) لایحه بودجه مربوط به گازرسانی از محل چهارده و نیم درصد سهم وزارت نفت برای گازرسانی به روستاهای محروم از جمله روستاهای استان سیستان و بلوچستان با پیشنهاد اختصاص بودجه 1500 میلیارد تومان به این مهم به تصویب کمیسیون عمران رسید.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بقیه تبصره‌ها و بندهای مرتبط با کمیسیون انرژی نیز تا پایان هفته بررسی خواهند شد، افزود: تبصره 19 مربوط به واگذاری پروژه‌های عمرانی نیز به‌عنوان یکی از مباحث مهم در لایحه بودجه به‌زودی درباره آن بحث و بررسی می‌شود و در صورت لزوم اصلاح خواهد شد. 

شایان ذکر است که کلیات بودجه سال 98 کل کشور، مرتبط با بخش انرژی، عصر دیروز (یکشنبه، 16 دی‌ماه) در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

کد خبر 286714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =