نقش تعیین‎کننده مخازن گازی نفت و گاز شرق در تامین انرژی استان‎های شمالی

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق با اشاره به نقش تعیین‎کننده مخازن این شرکت در تامین انرژی استان‎های شمالی، بر بهره‎مندی از توان فنی و مدیریتی پارک‎های علم و فناوری در مسیر رفع نیازهای صنعت نفت تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق، ابوالحسن محمدی در جلسه هم‎اندیشی با مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری خراسان رضوی، با بیان این مطلب، بر ضرورت ارزش نهادن به پروژه‎های تحقیقاتی و تاثیرگذاری این پروژه‎ها بر رفع نیازمندی‎های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد و خواستار تعامل بیشتر با پارک‎های علم و فناوری شد.

رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی نیز در این نشست، با معرفی توانمندی‎های این مجموعه گفت: پارک علم و فناوری خراسان رضوی اولین مرکز رشد تخصصی دارای مجوز قطعی حوزه انرژی در کشور است و برای بررسی و رفع نیازهای مختلف شرکت بهره‏‎برداری نفت و گاز شرق آمادگی دارد.

در این جلسه، مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری خراسان رضوی و شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق در خصوص نحوه تعامل، تسهیل فرایندها، ارائه راهکار در خصوص انعقاد قراردادها و تفاهم نامه‎ها، رفع چالش‎های مربوط  به حوزه های پژوهشی، ظرفیت‎های حقوقی پارک‎های علم و فناوری و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 286724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =