پالایشگاه گاز ایلام و جهاد دانشگاهی ایلام تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این شرکت پالایشی و جهاد دانشگاهی واحد ایلام با هدف گسترش همکاری بین صنعت و دانشگاه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، شهریار داری‌پور در آیین امضای تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی واحد ایلام گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های آموزشی، انجام پژوهش‌های کاربردی، استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و ظرفیت‌ها، رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی، مشارکت موثر استادان و پژوهشگران دانشگاهی است.

وی با تاکید بر لزوم تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه، زمینه توسعه فعالیت‌های پالایشگاه و بخش علمی در حوزه‌های پژوهش، آموزش و فعالیت‌های آزمایشگاهی است.

توسعه آموزش و پژوهش در همه سازمان‌ها ضروری است

سید غلامرضا حسینی، رئیس جهاد دانشگاهی ایلام نیز در این آیین به توانمندی‌های جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد آموزشی و پژوهشی گسترده در کشور است که نقش موثری در بخش‌های فناوری و اشتغال دارد.

وی به اهمیت برنامه‌ریزی برای آموزش و پژوهش در سازمان‎‌ها تاکید کرد و افزود: با توسعه بخش علمی، می‌توان ظرفیت اشتغال و کارآفرینی در استان ایلام را افزایش داد و با مشارکت دیگر نهادها به اهداف توسعه‌ای در استان ایلام دست یافت.

کد خبر 286839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =