توزیع روزانه نفت سفید در مناطق سخت گذر شمال استان آذربایجان غربی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: سوخت رسانی به شهر و روستاهای مرکز و شمال استان آذربایجان غربی در فصل زمستان بی‌وقفه ادامه دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد در بازدید از نواحی ماکو و بازرگان، از نزدیک وضع سوخت‌رسانی به شهرهای شمال استان آذربایجان غربی را بررسی کرد و گفت: میزان ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی وضع مطلوبی دارد و مردم استان آذربایجان غربی نگران تامین سوخت مصرفی خود نباشند.

وی با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی و کاهش بسیار محسوس دمای هوا و وجود یخبندان در مناطق سخت‌گذر مرزی و شمال استان آذربایجان غربی، گفت: عمده سوخت زمستانی روستاهای سخت‌گذر در نیمه نخست سال تامین شده است.

مجرد در حاشیه این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان عملیاتی و مرزی شرکت و قدردانی از رانندگان نفتکش، تصریح کرد: بارش برف و کولاک و یخبندان نمی‌تواند روند توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی را در اقصی نقاط آذربایجان غربی مختل کند.

وی وضع ذخیره بنزین در مخازن انبارهای نفت و همچنین جایگاه‌های سوخت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده وقفه‌ای در ارائه خدمات به مشتریان جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد و گروه‌های بازرسی در دو حوزه کنترل کمیت و کیفیت، بنزین و نفت‌گاز عرضه شده به همراه کارشناسان فنی اداره استاندارد شبانه‌روزی فعال هستند و مردم عزیز در صورت مشاهده هرگونه نارسایی و تخلف با شماره ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تماس حاصل کنند.

کد خبر 286855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =