پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش فردا آغاز به کار می‌کند

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با هدف معرفی آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو از فردا (یکم بهمن ماه) در جزیره کیش آغاز به کار می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه انرژی کیش، در این نمایشگاه که به مدت چهار روز و به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود، نمایندگان بیش از 135 شرکت داخلی و خارجی از  کشورهای بلژیک، چین، ایتالیا، ژاپن، انگلستان، جمهوری چک، هلند، امارات متحده عربی، روسیه، کره جنوبی و آمریکا حضور خواهند داشت تا در فضای نمایشگاهی به وسعت 18 هزار مترمربع، آخرین دستاوردها و فناوری‌های مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی نو را ارائه کنند.

افزون بر این، در حاشیه این نمایشگاه، سه نشست تخصصی با محورهای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی و مدل همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط داخلی و خارجی و نشست تسهیلات ویژه به شرکت‌کننده‌های دانش بنیان حوزه انرژی و تجزیه و تحلیل اقتصاد جهان و ایران و ارائه استراتژی مناطق آزاد با حضور سازندگان، صنعتگران و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی برگزار خواهد شد.

وزارت نفت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و سندیکای صنعت برق ایران از مهم‌ترین حامیان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش هستند.

این نمایشگاه، عصر روز دوشنبه (یکم بهمن‌ماه) با حضور مقام‌ها و مسئولان صنایع نفت و انرژی کشور در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

کد خبر 286947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =