پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش آغاز به‌کار کرد

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با هدف معرفی تازه‌ترین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو در جزیره کیش آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به جزیره کیش، این نمایشگاه شامگاه دوشنبه (یکم بهمن‌ماه) با حضور رضا خیامیان، رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت (استصنا) و غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به طور رسمی آغاز به‌کار کرد.

در این نمایشگاه که به مدت چهار روز و به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود، نمایندگان بیش از ۱۳۵ شرکت داخلی و خارجی از  کشورهای بلژیک، چین، ایتالیا، ژاپن، انگلستان، جمهوری چک، هلند، امارات متحده عربی، روسیه، کره جنوبی و آمریکا حضور خواهند داشت تا در فضای نمایشگاهی به وسعت ۱۸ هزار مترمربع، آخرین دستاوردها و فناوری‌های مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی نو را ارائه کنند.

افزون بر این، در حاشیه این نمایشگاه، سه نشست تخصصی با محورهای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی و مدل همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط داخلی و خارجی و نشست تسهیلات ویژه به شرکت‌کننده‌های دانش بنیان حوزه انرژی و تجزیه و تحلیل اقتصاد جهان و ایران و ارائه راهبرد مناطق آزاد با حضور سازندگان، صنعتگران و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی برگزار خواهد شد.

وزارت نفت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و سندیکای صنعت برق ایران از مهم‌ترین حامیان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش هستند.

کد خبر 286990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =