صرفه‌جویی ۶۹ میلیون لیتری مصرف بنزین در چهارمحال و بختیاری

با مصرف سوخت سی‌ان‌جی در ۹ ماه گذشته امسال، بیش از ۶۹ میلیون لیتر بنزین در منطقه چهارمحال و بختیاری صرفه‌جویی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، جعفر سالاری‌نسب، مدیر این منطقه از فروش ۶۹ میلیون و ۸۲ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در مجاری عرضه استان در 9 ماهه امسال خبر داد.

وی افزود: به ازای مصرف این میزان سی‌ان‌جی از ابتدای سال تا پایان آذر ماه، حدود ۶۹ میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری صرفه‌جویی شده است.

سالاری‌نسب با تاکید بر پایش مستمر وضعیت عملکرد و تجهیزات فنی جایگاه‌های عرضه‌کننده سی‌ان‌جی در سطح استان تاکید کرد: با بازدید‌های ادواری کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی مطابق با چک لیست‌های سازمان استاندارد، وضعیت فنی و خدمات‌رسانی این جایگاه‌ها، به‌‌طور مستمر پایش می‌شود و اقدام‌های لازم برای بهبود کیفیت عملکرد جایگاه‌های عرضه کننده سی‌ان‌جی در خدمات به شهروندان مورد تاکید و پیگیری قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از شهروندان انتظار می‌رود کنترل‌های دوره‌ای مخازن سی‌ان‌جی خودرو و تعمیرات مربوط را در کارگاه‌های مجاز انجام دهند و از هر گونه دستکاری غیر مجاز  روی مخزن سی‌ان‌جی خودرو خودداری کنند.

کد خبر 287014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =