ترمیم تخصصی کارکنان قراردادی مدت موقت نفت ابلاغ شد

ترمیم تخصصی کارکنان قراردادی مدت موقت نفت که به‌طور مستقیم در عملیات تولید و بهره‌برداری چهار شرکت اصلی مشغول هستند، از سوی وزیر نفت برای اجرا به معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت ابلاغ شد.

به گزارش شانا، متن ابلاغیه بیژن زنگنه به فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، برای اجرای مفاد بند (10) ابلاغیه شماره 188-2/20 مورخ 22/ 3/ 1397 و مصوبه شماره 136 مورخ 21/ 3/ 1397 شورای اداری و استخدامی صنعت نفت به شرح زیر است:

«در اجرای مفاد بند (10) ابلاغیه فوق‌الذکر با هدف بهبود وضع معیشت نیروهای قرارداد مدت موقت فعال در گروه‌­های شغلی اصلی – تخصصی که به‌صورت مستقیم در عملیات تولید و بهره‌برداری چهار شرکت اصلی مشغول به کار هستند، موارد زیر ابلاغ می‌شود:

1- از ابتدای اردیبهشت ماه سال 1397 درصدی از میانگین حقوق و کلیه فوق‌العاده‌های مصوب کارمندان رسمی متناظر (که طبق مقررات قانونی به ایشان تعلق می‌گیرد) به عنوان شاخص، مبنای محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارمندان مدت موقت شاغل در گروه‌های شغلی اصلی - تخصصی عملیات تولید و بهره‌برداری منظور شود.

2- گروه‌های شغلی اصلی- تخصصی عملیات تولید و بهره­‌برداری توسط شورای اداری صنعت نفت تعیین و ابلاغ شود.

3- افرادی مشمول این ابلاغیه هستند که قراردادهای منعقده با ایشان از سال 1395 به بعد در گروه‌­های شغلی اصلی – تخصصی بوده و از همان سال تاکنون در این مشاغل کار کرده‌­اند. مدیران ذی‌ربط در مقابل تأیید درستی این اطلاعات مستقیماً مسئولیت خواهند داشت (ملاک اطلاعات ثبت شده در سیستم جامع نیروی انسانی وزارت نفت است).

4- برای اصلاح عدم تناسب­‌های موجود در پرداخت به کارکنان مدت موقت با مشاغل مشابه، شرایط کنترلی برای تعیین حقوق جدید تعریف و اعمال شود.

5- در تعیین درصد مذکور در بند (1)، محدودیت‌های بودجه­‌ای و مالی شرکت­‌های اصلی مدنظر قرار گیرد.

شورای اداری صنعت نفت موظف است موارد فوق را حداکثر تا یک هفته پس از این ابلاغیه به‌منظور تأیید وزیر ارائه کند و شرکت­‌های اصلی، پرداخت­‌های مرتبط را حداکثر تا 18 بهمن‌ماه به انجام برسانند.»

کد خبر 287022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =