گازرسانی مانع مهاجرت روستاییان به شهرهاست

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: توسعه شبکه گازرسانی از خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است که جلوگیری از مهاجرت روستاییان یکی از آثار مهم این اقدام است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ایلام در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان ایلام، توسعه گازرسانی در کشور را یکی از خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی به ملت ایران دانست و گفت: توسعه شبکه گازرسانی روستایی از جمله دلایل مهم جلوگیری از رشد مهاجرت مردم از روستاها به شهرهاست.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های شرکت گاز استان ایلام اظهار کرد: خدمت‌رسانی مطلوب و کسب رضایت مردم بالاترین خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران است و پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع گام موثری در این زمینه است.

مردم ایلام زمستان گرمی را سپری می‌کنند

عباس شمس‌الهی، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در این دیدار، به تشریح فعالیت‌های شرکت گاز استان پرداخت و تصریح کرد: هم‌اکنون 23 شهر و 365 روستای استان ایلام با بیش از 150 هزار مشترک از نعمت گاز برخوردار هستند و با آمادگی شرکت گاز استان برای گازرسانی پایدار در فصل سرما، مشترکان گاز زمستانی گرم بدون مشکل قطع یا افت فشار گاز را سپری می‌کنند.

وی افزود: اکنون بیش از 59 هزار انشعاب علمک در 23 شهر و 35 هزار انشعاب علمک در 365 روستای استان نصب شده است.

کد خبر 287025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =