معرفی شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان واحد سبز

شرکت پایانه‎های نفتی ایران در منطقه عملیاتی نکا در بیستمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی به عنوان واحد سبز معرفی شد.

به گزارش  شانا به نقل از شرکت پایانههای نفتی ایران، عباس اسدروز، سرپرست شرکت پایانههای نفتی ایران در بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران (پایانه نفتی نکا) در میان 253 واحد صنعتی و خدماتی به عنوان واحد سبز معرفی شد و لوح سپاس و تندیس این جشنواره را به خود اختصاص داد.

سرپرست شرکت پایانههای نفتی ایران تصریح کرد: سامانه بهداشت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، اشاعه فرهنگ و اخلاق زیست محیطی، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تولید محصول سبز از جمله شاخص‌هایی است که در داوری‌ها به آن توجه شده است.

اسدروز با بیان اینکه توجه به الزامهای زیست محیطی از شاخصههای اصلی توسعه است، گفت: در پایانههای نفتی ایران به الزامهای اساسی و زیربنایی توجه شده است و واحدهای مختلف این شرکت جزئیترین مسائل زیست محیطی را مد نظر دارند.

وی با بیان اینکه نگاه محیط زیستی به فرآیندها در تار و پود فعالیتهای شرکت شکل گرفته است، گفت: این به دلیل حضور نیروی انسانی متعهد و متخصص و تجهیزات همیشه آماده به کار است.

اسدروز با بیان اینکه شرکت پایانههای نفتی ایران متعهد به انجام همه الزامها و مقررات ملی و بینالمللی در زمینه حفاظت از محیط زیست است، گفت: توسعه و تعمیق سامانههای زیست محیطی با توجه به توسعه روزافزون انتظارات ذینفعان کلیدی همواره مورد توجه جدی مدیران این شرکت بوده است.

به گفته وی، به‌منظور بالا بردن توان عملیاتی شرکت و کنترل، مقابله و جمعآوری آلودگیهای نفتی در دریا، شرکت پایانههای نفتی ایران اقدام به تهیه و تامین تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی در مناطق عملیاتی کرده است.

کد خبر 287037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =