کنفرانس بین المللی توسعه نظام تامین مالی در ایران برگزار می شود

کنفرانس بین المللی توسعه نظام تامین مالی در ایران در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

به گزارش شانا، کنفرانس بین المللی توسعه نظام تامین مالی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، بانک توسعه اسلامی، یکی از موسسه های وابسته به آن (مرکز تحقیقات و آموزش های اسلامی IRTI) و برخی نهادهای معتبر مالی و صنعتی داخل کشور در اردیبهشت ماه سال آینده و با رویکرد نوآوری های مالی در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

توجه به نوآوری های مالی و تامین پشتوانه علمی و پژوهشی در همسویی با سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه که اخیرا از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است از مهم ترین رویکردها و ویژگی های طراحی و اجرای این برنامه بوده است.

از عمده برنامه هایی که در این کنفرانس مدنظر خواهد بود، ارائه برنامه ها و سیاست های دولت و تصمیم گیران برای توسعه نظام تامین مالی در قالب سخنرانی های کلیدی، انتقال تجربه شرکت ها و موسسه های داخلی و برخی شرکت های معتبر بین المللی با موضوع الگوها و شیوه های تامین مالی به صورت ارائه مقاله های تخصصی، برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی یک روزه و دو روزه با همکاری نهادهای معتبر بین المللی خواهد بود.

فراخوان مقاله های کنفرانس از مهر ماه امسال اعلام شده و تاکنون بیش از 100 عنوان مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است. مهلت ارسال مقاله تا 30 بهمن ماه سال جاری
خواهد بود.

علاقمندان می توانندبرای آگاهی بیشتر به سایت اینترنتی
www.irfinance.ir مراجعه کنند و یا با تلفن های 66524826 و 66524827 تماس بگیرند.

کد خبر 138366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =