شانا _ گروه پالایش و پخش: راهکارهای شتاب بخشیدن به اجرای پروژه‌های شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با برگزاری نشست های هماهنگی با مجریان پروژه‌ها با تلاش این شرکت تدوین می‌شود.

به گزارش شانا، معاون مدیر مهندسی در ساختمان و نصب شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در دومین گردهمایی مدیران و مجریان طرح های شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با اعلام این خبر گفت: با برگزاری این گردهمایی‌ها که با حضور مدیران و مجریان طرح‌ها، اعضای هیئت مدیره برگزار می‌شود، راهکارهای شتاب بخشیدن در اجرا، بهبود روش‌های طراحی، تحویل و بهره برداری طرح‌های شرکت بر اساس گزارش‌های مجریان طرح‌ها و بحث و تبادل نظر با مدیرعامل شرکت تدوین خواهد شد.

ضیا نواب هدف از اجرای این گردهمایی را بهره‌گیری از تجربه‌های به دست آمده در اجرای طرح ها، ثبت و مستندسازی آنان اعلام کرد.

وی طولای شدن زمان تصمیم گیری کارفرما در تعیین الگوی پالایشی و برگزاری مناقصه ها، طولانی شدن گشایش اعتبارات اسنادی ال-سی، بررسی توانمندی پیمانکاران و مشاوران انتخابی و تحصیل اراضی را از مهم ترین مسائل مطرح شده در این گردهمایی برشمرد.

شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران هم اکنون مدیریت و اجرای بیش از پنجاه طرح و پروژه پالایشگاهی، خطوط لوله و تاسیسات ذخیره سازی و پروژه های زیربنایی به ارزش 20 میلیارد یورو را به عهده دارد.

دومین گردهمایی مدیران و مجریان طرح های شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از سوی این شرکت، با حضور مهندس اصغر صالحی، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مجریان طرح‌های شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در محل طرح بهینه سازی فرآیند و بهبود کیفیت فرآورده ها شنبه (30 آبان) در پالایشگاه تهران برگزار شد.

سومین گردهمایی مدیران و مجریان طرح های شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران قرار است اواخر آذر ماه امسال در محل طرح افزایش ظرفیت تولید بنزین پالایشگاه بندرعباس برگزار شود.

کد خبر 149242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =