سروشی: روسیه خواهان توسعه همکاری‌های نفتی با ایران است

شانا _ گروه نفت: مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران از علاقه‌مندی دولت روسیه برای حضور در پروژه‌های نفت و گاز ایران خبر داد.

به گزارش شانا، در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، مهندس بهمن سروشی در پایان نشست مشترک با هیئت روسی پیرامون همکاری های ایران و روسیه برای حل مسائل امنیت انرژی جهان به خبرنگار شانا گفت: دولت روسیه بسیار علاقه مند است که در ایران سرمایه گذاری کند و امیدواریم بتوانیم از فناوری ها و تجربه این کشور در زمینه صنایع نفت و گاز استفاده کنیم.

 مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران گفت: در این جلسه آشنایی هیچ نوع تفاهمنامه ای با هیئت روسی به امضا نرسید و تنها هشت شرکت روسی فعال در زمینه صنعت نفت و گاز به معرفی ظرفیت های خود پرداختند.

وی با بیان این که هیئت روسی از تمام غرفه های پانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دیدن کردند، گفت: این هیئت روسی فعال در زمینه حفاری آبهای عمیق و توسعه میادین نفتی در بازدید از غرفه شرکت حفاری شمال ایران مذاکراتی را برای همکاری در زمینه حفاری در آب های عمیق با این شرکت انجام داده است.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست مشترک هیئت ایرانی و روسی در زمینه توسعه همکاری‌های نفتی در حاشیه برگزاری چهارمین روز پانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور مقام های بلند پایه وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

 

کد خبر 153312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =