۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
  • کد خبر: 160734
رییس بیمارستان فوق تخصصی مرکزی نفت منصوب شد

شانا _ گروه نفت: مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حکمی علی کمیلی را به سمت رییس بیمارستان فوق تخصصی مرکزی نفت تهران منصوب کرد.

به گزارش شانا، در حکم محمدجواد کیان آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران منصوب می شوید.           

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این حکم بر تدوین برنامه جامع بیمارستان و برنامه ریزی منسجم برای ارائه مطلوب خدمات، ارتقاء سطح رضایتمندی و تکریم مراجعان و بیماران، ساماندهی حوزه نظارت بر درمان، توجه ویژه به منابع انسانی و استفاده  از خرد جمعی، استفاده بهینه از امکانات، تجهیزات و ارتقای بهره وری بیمارستان، استفاده از نیروهای کارآمد و توانمند، سرلوحه قراردادن اصل شایسته سالاری و نخبه پروری، تعامل مستمر با مدیران محترم مجموعه، استفاده از فن آوری های نوین پزشکی و ارتقاء سطح دانش فنی  و تخصصی کارکنان تاکید کرده است.

 کیان همچنین در این حکم بر  هماهنگی با مدیرعامل سازمان، مدیر بهداشت و درمان تهران و  ارائه گزارش منظم پیشرفت کار در این حوزه تاکید کرد.                            

بر پایه این گزارش، دکتر کمیلی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است و پیش از این به مدت 6 سال به عنوان رییس بیمارستان چمران و 2 سال به عنوان جانشین رییس بیمارستان چمران و 20 سال در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی وزارت دفاع در حوزه های مدیریتی مشغول بکار بوده است.

 

 

کد خبر 160734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =